top of page

Filmpje: op weg naar zelfstandig werken

Zoals beloofd... Een filmpje van stage! Als je mijn site een beetje in de gaten hebt gehouden, weet je dat ik bezig ben om zelfstandig werken te introduceren in mijn stageklas. Ik heb de kinderen laten kennismaken met het aandachtsblokje en ben deze gaan gebruiken in de klas. Ook ben ik bezig met het maken van leerzame klaarspelletjes. Deze klaarspelletjes kunnen de kinderen dan zelfstandig, in tweetallen of in kleine groepjes doen als ze klaar zijn met hun werk en moeten wachten op de volgende les. Het inzetten is soms nog best lastig. Ik kan merken dat het allemaal helemaal nieuw is voor de kinderen. Niet alleen voor de kinderen, ook voor mij is het nieuw om zoiets te introduceren aan een groep die er nog helemaaaaaal niet bekend mee is! Ook het Engels blijft een uitdaging voor mij. Ik ga flink vooruit in mijn Engels, maar het blijft toch nog moeilijk hoor... De kinderen vinden de spelletjes wel ontzettend leuk en ook over het blokje zijn ze erg enthousiast! Maar... beelden zeggen meer dan 1000woorden, dus tijd voor het filmpje!


Featured Review
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Tag Cloud
Er zijn nog geen tags.
bottom of page