top of page

Filmpje first impressions!

Goedemorgen allemaal!! Eergisteren zijn Ilse en ik veilig geland op Sint Maarten. De vlucht was echt heel erg relaxed! Er zaten heel veel kleine kinderen aan boord en ik weet niet HOE, maar ze hebben 9 uur lang hun mond dichtgehouden, niet gehuild, niet geschreeuwd, gewoon lief gezeten, geslapen en gespeeld. Allemaal even een applausje voor deze kids, want ja... Dat hebben ze zeker weten verdiend!!

Eenmaal aangekomen op het vliegveld werden we verwelkomt door jawel... Regen! Are you kidding me?! Gelukkig duurde de bui maar 30 seconden en daarna was het binnen no time weer supermooi weer! Met de taxi op naar ons appartement gegaan die echt suuuuuperchill is. We wonen in een mooie, rustige, veilige (denk ik) straat. Dat laatste vindt mijn mama denk ik vooral goed om te weten! 's Avonds hoor je hier echt een concert aan dieren buiten. Het lijken vogels, maar het schijnen boomkikkers te zijn. Goed, genoeg gepraat.. Tijd voor een filmpje! Gister hebben we al het één en ander gezien van het eiland en om jou een indruk te geven van hoe die dag er uitzag... Heb ik voor jou een filmpje in elkaar gedraaid!

Vandaag is het oudjaarsdag, best gek... Op Facebook komen de traditionele oliebollenfoto's weer voorbij en ik heb opeens zoooooooveel zin in oliebollen. Zouden ze dat hier verkopen??? Ik wil een oliebol!!!!!! Ik ben heel erg benieuwd hoe hier oud en nieuw gevierd wordt, ik hou je op de hoogte! Nu heb ik honger, dus ik ga ontbijten. Alvast een fantastisch 2016 gewenst allemaal!

P.S. Ik ben nog niet verbrand, het is een wonder!


Featured Review
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Tag Cloud
Er zijn nog geen tags.
bottom of page