top of page

Klaar voor de start

Dinsdagochtend is het zover, dan ga ik de lucht in op weg naar Sint Maarten! De voorbereidingen zijn in volle gang en de kriebels beginnen nu toch echt te komen. Mijn vorige vliegtripjes gingen nooit zonder slag of stoot en elke keer kwam ik in de vreemdste omstandigheden terecht. Dit hoort een beetje bij mij, want ik zou Willeke niet zijn als alles op rolletjes zou verlopen. Mede hierdoor begin ik langzamerhand best een beetje zenuwachtig te worden. Kom ik zonder problemen het vliegtuig in? Komt mijn bagage met mij mee of belandt mijn bagage ergens in Kuala Lumpur? Komt het vliegtuig veilig op de grond? Vergeet ik niks belangrijks? Deze rampscenario's horen er vast allemaal bij en waarschijnlijk kom ik gewoon zonder problemen aan op het vliegveld! Zo niet... dan doe ik mijn naam weer eer aan!

Natuurlijk wil jij NIKS van mijn avonturen missen. Via deze site wil ik je dan ook regelmatig op de hoogte houden van mijn stage belevenissen en avonturen op het eiland!

Wil je alvast wat meer weten? Benieuwd wat ik ga doen de komende tijd? Klik dan bovenaan de pagina op "Over mij en wat ik ga doen". See you laterrrrrr!

Wil je reageren op mijn blogberichten? Dat kan via het tabblad "reageren", bovenaan de pagina. Ik ben en blijf een Nederlander en maak dus gebruik van een gratis account die helaas geen functie "reageren op blogberichten" heeft. Of je appt me natuurlijk gewoon even, facebook, flessenpost, kan allemaal!


Featured Review
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Tag Cloud
Er zijn nog geen tags.
bottom of page